دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در گیلان با  مدیرکل آموزش پرورش گیلان

در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در گیلان با مدیرکل آموزش پرورش گیلان بر آغاز فعالیت قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزش برابر در استان تاکید شد. محمد کرمی در این نشست با اشاره به اهمیت عدالت تربیتی و آموزش در جامعه گفت : ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای ماموریت های ابلاغی برای کمک به دانش آموزان کم برخودار اقدام به برگزاری طرح های مشق احسان ، توزیع کاربرگ آموزشی برای دانش آموزان عقب مانده تحصیلی و بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان کنکوری کرده است

آغاز فعالیت قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزش برابر در گیلان
در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در گیلان با  مدیرکل آموزش پرورش گیلان  بر آغاز فعالیت قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزش برابر در استان تاکید شد.
محمد کرمی در این نشست با اشاره به اهمیت عدالت تربیتی و آموزش در جامعه گفت : ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای ماموریت های ابلاغی برای کمک به دانش آموزان کم برخودار اقدام به برگزاری طرح های مشق احسان ، توزیع کاربرگ آموزشی برای دانش آموزان عقب مانده تحصیلی  و بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان کنکوری  کرده است .
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در گیلان بیان کرد : آغاز به کار قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزش برابر در استان  می تواند در تسریع خدمات رسانی و ایجاد مدارس تولید مهارت احسان ، استعدادیابی دانش آموزان در قالب  باشگاه مهارت و توانمند سازی معلمین نقش موثری داشته باشد.
محمد فائزی مدیرکل آموزش پرورش گیلان با استقبال از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) افزود: آموزش و پرورش برای  تحقق عدالت تربیتی و آموزش آماده همکاری و تعامل با نهادها است .
در ادامه مجتبی امیریان  معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گیلان ضمن تقدیر از تشکیل قرارگاه به بیان ماموریت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه های آموزشی و همچنین ظرفیت خانه های احسان در محله های کم برخوردار استان بیان کرد .

کد خبر 4206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =