برگزاری پویش همدلی و احسان مرحله هشتم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فارس با حضور نماینده محترم ولی فقیه و سردار حاج نبی رودکی

پویش همدلی و اجسان مرحله هشتم بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس مصادف با دهه کرامت با حضور نماینده محترم ولی فقیه و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس کشور و مدیر کل فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حسین پور نورعلی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس گفت: به مناسبت دهه کرامت در هشتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی ۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان به نیازمندان استان اختصاص یافت.این مراسم که با حضور نماینده محترم ولی فقیه ، رئیس پژوهشگاهعلوم و معارف دفاع مقدس کشور سردار حاج نبی رودکی و مدیر کل ستاد اجرایی برگزار گردید.

مدیر کل فارس با بیان این که ارزش هر بسته حدود ۷۰۰ هزار تومان است، است: این بسته شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه و مواد خوراکی مورد نیاز روزمره خانواده ها است.

پورنورعلی افزود : اولویت ستاد اجرایی در حوزه اجتماعی توانمند سازی اقشار نیازمند و محروم میباشد ، که در سال جاری تعداد 6 هزار شغل در مناطق روستایی و محروم با کمک شبکه تسهیل گری بنیاد برکت ایجاد خواهد شد.

همچنین اضافه کرد : در قالب پویش نسیم احسان با اعتبار بالغ بر 1 میلیارد تومان با مشارکت گروه های جهادی ، اقلام سرمایشی اعم از کولر ، پنکه و... تهیه و در بین افراد نیازمند مناطق محروم توزیع خواهد شد.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز هم گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پیگیرانه این نهضت همدلی و همراهی را ادامه می دهند و این نهضت و کمک مومنانه باید دائما در جامعه اسلامی ادامه داشته باشد و مربوط به یک ماه نیست.
او از خیران و متمکنان استان خواست در انجام امور خیر به ویژه کمک به نیازمندان تمام توجه و تلاش خود را انجام دهند، چون این سنت حسنه بسیار توسط ائمه اطهار سفارش شده و امام علی(ع) امام اول ما شیعیان خود شخصا به صورت پنهانی به نیازمندان کمک می کردند و این کار مهم را ترویج می دادند.

این بسته‌های معیشتی با همکاری ۳۰۰ گروه جهادی و مردمی در دهه کرامت بین نیازمندان استان فارس که قبلا شناسایی شده اند توزیع می شود.

کد خبر 3998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =