اعزام کاروان سلامت احسان و دومین محموله امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در بین زلزله‌زدگان هرمزگان، کاروان سلامت احسان با تجهیزات دارویی و پزشک به همراه کیت‌های تشخیص سریع کرونا به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

مدیرعامل بنیاد احسان که به همراه معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام برای دومین‌بار عازم مناطق زلزله‌شده هرمزگان شده در حاشیه این سفر با اعلام این خبر گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر پیگیری مستمر مشکلات آسیب‌دیدگان زلزله تا رفع کامل، ضمن اعزام محموله اقلام امدادی در مرحله دوم کمک‌رسانی، گروه‌های جهادی برای توزیع این اقلام به شکل گسترده‌تری سازماندهی شدند.

سعید سلیمانی افزود: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع کرونا در بین آسیب‌دیدگان و حساسیت سلامت مردم در این مرحله کاروان سلامت احسان با تجهیزات دارویی و پزشک به همراه کیت‌های تشخیص سریع کرونا به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی همچنین در خصوص دیگر اقلام امدادی این محموله افزود: پتو، چادر امدادی و موکت جهت اسکان موقت زلزله‌زدگان به منطقه ارسال شده که مجموعه ارزش این اقلام امدادی ۲ میلیارد تومان می‌باشد.

مدیرعامل بنیاد احسان از ارزیابی پلاک به پلاک مناطق آسیب‌دیده خبر داد و گفت: گروه‌های همکار بنیاد احسان با ورود به منطقه و بررسی دوباره مناطق آسیب‌دیده اکنون در حال ارزیابی خسارات بجا مانده از زمین‌لرزه به صورت پلاک به پلاک هستند تا هرچه سریع‌تر به مشکلات مردم رسیدگی شود.

 پیش از این و در ساعات اولیه وقوع زمین‌لرزه نیز محموله امدادی شامل اقلام غذایی و اضطراری توسط بنیاد احسان به نقاط آسیب‌دیده ارسال و توزیع شده بود.

کد خبر 2760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =