دیدار مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان با نماینده ولی فقیه در شهرستان میامی

احمدی گفت: با امضا تفاهم نامه فی مابین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری سمنان، شهرستان میامی به عنوان شهرستان هدف در راستای محرومیت زدایی تعیین شده است و به زودی قرارگاه پیشرفت منطقه ای بنیاد احسان در منطقه شروع به کار خواهد نمود.

صبح امروز جلسه ای با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین صفایی پور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان میامی برگزارشد.

در این دیدار حامد احمدی مدیرکل ستاد سمنان، نسبت به ارائه گزارش از اقدامات بنیاد برکت و بنیاد احسان در شهرستان میامی پرداخت و موضوعاتی درخصوص اشتغال درشهرستان میامی، شامل ۱۷۰ طرح با اعتبار هشتادو پنج میلیارد ریال،پنج مرحله توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های محروم،توزیع تانکرهای آب بین روستاهای محروم شهرستان جهت رفع مشکل آب آشامیدنی مردم منطقه،خدمات درمانی و دندانپزشکی ارائه شده به اهالی منطقه پل ابریشم و... مطرح شد.

احمدی با نوید به امام جمعه محترم و مردم منطقه گفت:بحمدالله با امضا تفاهم نامه فی مابین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری سمنان، شهرستان میامی به عنوان شهرستان هدف در راستای محرومیت زدایی تعیین شده است و به زودی قرارگاه پیشرفت منطقه ای بنیاد احسان در منطقه شروع به کار خواهد نمود.

حجت الاسلام صفایی پور ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این منطقه، خواستار هم افزایی بیش از پیش ستاد با ائمه جمعه در مناطق محروم خصوصا میامی شد و گفت: با توجه به وجود محرومیت شدید در این شهرستان، انتظار داریم نگاه ویژه ای در ارائه خدمات به این منطقه وجود داشته و مدیر کل ستاد در استان شخصا بر این اقدامات نظارت داشته باشد.

کد خبر 2404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =