برنامه های مساجد هدف بنیاد احسان در اردبیل مورد بررسی قرار گرفت

«حجت الاسلام سیدی لو» راهبر منطقه ای قرار گاه مساجد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در نشست با دست اندرکاران حوزه مساجد هدف بنیاد احسان در اردبیل و بازدید از مساجد هدف این طرح از روند اجرای مطلوب این طرح در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل ؛ با حضور « جحت الاسلام سیدی لو» راهبر منطقه ای قرار گاه مساجد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اردبیل روند اجرایی مساجددهدف این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

دراین نشست « مهدی افتخاری» مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل به نقش الگو ساز مساجد اردبیل در مراسمات آیینی و مذهبی اشاره و به قوت گرفتن طرح های اجتماعی و فرهنگی مساجد اردبیل تاکید کرد.

«مهرداد فتحی ستوده» معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل به ارتباط و تعامل  مسئولان مساجد هدف طرح بنیاد احسان در اردبیل با این معاونت  اشاره و به مردمی کردن و استفاده از ظرفیت و استعداد های محلی این مساجد هدف به عنوان مساجد الگو ساز فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

مسئول قرار گاه مساجد بنیاد احسان در اردبیل «اسمعبل زاده» با اشاره به این که هم اکنون 10 مسجد به عنوان مسجد هدف در خصوص توانمند سازی و معرفی مساجد الگوساز فرهنگی و اجتماعی دراردبیل انتخاب شده است به همکاری همه جانبه نهاد های مرتبط با این طرح و تامین اعتبارات پشتیبانی های  به موقع تاکید کرد.

بازدید از مسجد سید الشهدا به عنوان یکی از مساجد هدف این طرح و نشست جداگانه با حجت الاسلام «محمد باقر غلامی» مسئول تبلیغالات اسلامی شهرستان اردبیل از دیگر برنامه های سفر راهبر منطقه ای قرار گاه مساجد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به استان اردبیل بود.

انتهای پیام/  

کد خبر 7250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =