توزیع ۱۷۶ وسیله گرمایشی در رزمایش «دلگرمی» احسان ستاد اجرایی لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با اشاره به توزیع ۱۷۶ وسیله گرمایشی در رزمایش «دلگرمی» این ستاد گفت: این مجموعه از ابتدای سال تاکنون اقدام به برپایی ۷رزمایش در زمینه‌های مختلف از توزیع مواد غذایی و لوازم التحریر به ارزش ۷۰ میلیارد ریال برای کمک به خانواده‌های نیازمندان کرده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مهندس مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی لرستان، امروز ۶ آذر با اشاره به توزیع ۱۷۶ دستگاه وسایل گرمایشی در لرستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۱۷۶ دستگاه بخاری گازی و آبگرمکن گازی به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین اقشار کم برخوردار استان توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این وسایل گرمایشی در قالب اجرای طرح پویش «دلگرمی» احسان و با محوریت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند استان در فصل سرما تهیه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان ارزش هریک از دستگاه‌های بخاری توزیع شده بیش از ۲۰ میلیون ریال و آبگرمکن ۴۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: این وسایل توسط گروه‌های مردمی و فعالین اجتماعی بین اقشار کم برخوردار توزیع شد.

مهندس طائف بیان داشت: نحوه شناسایی خانواده‌های نیازمند، شناسایی خانواده نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و فعالین اجتماعی و نهادهای حمایتی استان شناسایی و آمار آن‌ها برای کمک‌رسانی در اختیار ستاد قرار گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از ابتدای سال تاکنون اقدام به برپایی ۷ رزمایش در زمینه‌های مختلف از توزیع مواد غذایی، لوازم التحریر و.... به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد و با هدف مساعدت به خانواده‌های نیازمندان صورت گرفته است.

کد خبر 7182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =