مجموعه آبدرمانی «ایرانیان» سرعین  نمونه بارز مجموعه موفق فعال گردشگر پذیر و اشتغال زا

در بازدید مدیر کل امور استانها و مدیر کل امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مجموعه آبدرمانی «ایرانیان» در شهرستان توریستی و گردشگری سرعین در 25 کیلو متری استان اردبیل از مجموعه آبدرمانی ایرانیان را به عنوان یک مجموعه موفق، درآمد زا و پویا عنوان کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل، «حسین تحقیقی» مدیر کل امور استانها و «محسن جهانی» مدیر کل امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مجموعه آبدرمانی ایرانیان در شهرستان توریستی «سرعین» بازدید و در نشستی با مدیر عامل این مجموعه از آبدرمانی ایرانیان  به عنوان یک مجموعه اشتغال زا ،پویا و فعال در عرصه های گردشگرپذیر، اجتماعی و ورزشی عنوان کردند.

در این نشست «توحید احمد زاده» مدیر عامل آبدرمانی ایرانیان با تشریح برنامه های اجتماعی محور و ورزشی در این مجموعه ضمن ایجاد اشتغال برای بیش از صد نیروی انسانی در قسمت های مختلف این مجموعه  به تفاهم نامه های بعمل آمده با کمیته امداد و بهزیستی اردبیل  جهت ارائه خدمات رایگان به بیش از  هزارو پانصد مددجوی تحت پوشش اردبیلی خبرداد.

مدیر کل امور استانهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  با اشاره به اینکه زمینه لازم برای گسترش فعالیت مجموعه آبدرمانی ایرانیان محیا می باشد به ایجاد سایر فرصت های ورزشی و اجتماعی محور در این مجموعه تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 6867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =