اولین اتاق مادر و کودک استان خراسان شمالی در شیروان آغاز به کار کرد

در مراسمی با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی معاونت برنامه ریزی فرماندار شیروان و معاون شهرسازی شهرداری شیروان، اولین اتاق مادر و کودک استان خراسان شمالی که توسط شهرداری شیروان در محل پارک شهید فهمیده این شهر ساخته و تاسیس شده بود، آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی، در مراسمی با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی معاونت برنامه ریزی فرماندار شیروان و معاون شهرسازی شهرداری شیروان، اولین اتاق مادر و کودک استان خراسان شمالی که توسط شهرداری شیروان در محل پارک شهید فهمیده این شهر ساخته و تاسیس شده بود، راه اندازی و آغاز به کار شد.

 برای ساخت و تجهیز این مکان بیش از یکصد میلیون تومان از اعتبارات شهرداری شیروان هزینه شده است.

شکیبایی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان ، هدف از راه اندازی اینگونه مراکز را در فضاهای شهری بوستان ها پیاده رو ها، خرید پایانه ها، میادین میوه و تره بار ،ساختمان های پزشکان، بیمارستان ها و فروشگاه های بزرگ را گامی به سوی شهر دوستدار کودک عنوان کرد.

اتاق مادر و کودک فضای امن و بهداشتی است که می تواند نیازهای کودکان را مانند شیردهی تغذیه و پوشک. و مانند آن را برای مادر و کودک تامین کند.

کد خبر 6164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =