فعالیت‌های بنیاد برکت به اطلاع عموم برسد/اشتغالزایی بنیاد برکت در ایلام قابل تقدیر است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: اشتغالزایی خوبی در استان صورت گرفته اما عمق نیازمندی‌ها بسیار بیشتر از این هست لذا تلاش‌های صورت گرفته آنچنان که باید و شاید در معیشت و زندگی مردم استان خودنمایی نمی‌کند. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《محمدسبحان حسنی》، در دیدار مدیر توسعه و نظارت بنیاد برکت کل کشور، اظهار کرد: ستاد اجرایی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه همه جانبه استان ایلام دارد لذا می‌طلبد این نهاد مقدس فعالیت‌های خود را در استان بیشتر کند و تاکنون بسیار خوب و موفق در ایلام عمل کرده است.

وی، با بیان اینکه اطلاع رسانی در حوزه فعالیت‌های بنیاد برکت باید در استان بیشتر شود، افزود: باید ظرفیت‌های بنیاد برکت بیشتر در استان به اطلاع عموم برسد و از اقدامات این بنیاد بخصوص در حوزه اشتغال روستایی استفاده شود.

حسنی، با اشاره به اینکه اگر در روستاها شغل پایدار ایجاد کنیم از مهاجرت به شهرها جلوگیری می شود و نتیجه آن ثبات در نواحی مرزی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: روستاهای ما زیرساخت لازم دارند اما نتوانستیم به خوبی زمینه درآمدزایی برای مردم فراهم کنیم. 

معاون امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، اطلاع رسانی، آموزش و نظارت را نقطه قوت طرح‌های بنیاد برکت دانست و ادامه داد: مردم عزیز استان بخصوص روستا نشینان باید از نحوی اشتغالزایی بنیاد برکت مطلع شوند و از این ظرفیت مهم برای درآمد پایدار استفاده کنند. 

وی، با تاکید بر اینکه دغدغه اشتغال بخصوص برای جوانان اولویت مهم استان است که به صورت جدی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: آماده هرگونه همکاری و هموار کردن راه برای سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در ابعاد مختلف در استان هستیم. 

حسنی، با اشاره به اینکه اشتغال در استان انجام شده اما کفایت نمیکند لذا تاکنون به طول مملوس در معیشت و زندگی مردم دیده نمی‌شود، گفت: اشتغال موجب امید جوانان و کاهش جدی آسیب های اجتماعی می‌شود لذا از ستاد اجرایی فرمان امام درخواست داریم فعالیت‌های خود را از طریق بنیادهای زیر مجموعه در سطح استان بیشتر کند. 

وی، با بیان اینکه باید کارگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار در سطح روستاها و مناطق محروم ایجاد شود و تولیدات خود روستا ها به دست مردم برسد، افزود: اشتغال پایدار موجب سرزندگی روستاها و ثبات می‌شود.

کد خبر 6106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =