بازدید معاون اجرایی شرکت توسعه عمران ستاد اجرایی از پروژه مسکن ملی در حال ساخت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایلام 

معاون اجرایی و نظارت شرکت توسعه عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گفت: خوشبختانه ساخت واحدهای مسکن ملی واگذار شده به ستاد اجرایی استان ایلام به نحو بسیار مطلوبی در حال انجام است. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، دکتر《امیرحسن حیدری》، در حین بازدید از پروژه مسکن ملی در حال ساخت توسط ستاد اجرایی در ایلام، اظهار کرد: پروژه مسکن ملی واگذار شده به ستاد اجرایی استان ایلام ۱۷۵ واحد در ۷ طبقه است که ۵ طبقه مسکونی و ۲ طبقه پارکینگ است.

وی، با بیان اینکه روند ساخت پروژه استان به نحو مطلوبی در حال تکمیل شدن است و کار جدی گرفته شده، افزود: دقت و کیفت در ساخت این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های شرکت توسعه عمران ستاد اجرایی است. 

حیدری، با تاکید بر اینکه هرچه آورده مردم بیشتر شود ساخت واحدهای مسکونی سرعت بیشتری می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه‌های واگذار شده به ستاد اجرایی در سطح کشور روند ساخت مطلوبی دارند و تلاش داریم که با سرعت، دقت و کیفیت خوبی به دست مردم عزیز برسند. 

معاون اجرایی و نظارت شرکت توسعه عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اضافه کرد: مسکن مطلوب حق مردم عزیز کشورمان است و ستاد اجرایی در این زمینه هر آنچه در توان داشته باشد دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 5948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =