همکاری‌ها مانع تداخل در انجام وظایف می‌شود  

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ایلام با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )، استان در زمینه‌های مختلف همکاری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام،《محمد زارع》 در این دیدار، اظهار کرد: همکاری ستاد اجرایی و اموال تملیکی می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیش برد اهداف هر دو سازمان داشته باشد.

وی، با بیان اینکه ستاد اجرایی به صورت جدی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در استان پای کار است، افزود: خوشبختانه تا کنون با نگاه مثبت مسئولان ارشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی در سطح استان انجام شده است.

زارع، اضافه کرد: مجموعه ستاد اجرایی آماده هرگونه همکاری با سایر نهادها در راستای توسعه هرچه بیشتر استان ایلام است.

وی، تصریح کرد: همکاری‌های این دو دستگاه در جهت تسریع در امور تعیین تکلیف پرونده های مشمول قانون و جلوگیری از تداخل وظایف می‌تواند تاثیر گذار باشد.

در ادامه《نجم الدین موسی نژاد》 رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام، نیز اظهار کرد: همکاری بین این دو دستگاه قطعا در راستای پیشبرد اهداف سازمانی تاثیر گذار خواهد بود و در این راستا آمادگی هرگونه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را داریم.

وی، با بیان اینکه خدمات ستاد اجرایی در زمینه محرومیت زدایی در استان ایلام بسیار قابل تقدیر است، افزود: ستاد اجرایی به خوبی وظایف خود را به صورت جهادی انجام میدهد.

کد خبر 5925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =