۱۲۵۰۰ کوله پشتی نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند فارس اهداء می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: در قالب طرح "مشق احسان" ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و ملزومات آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان فارس توزیع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس، حسین پور نورعلی ضمن تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و با اشاره به اینکه دانش آموز ان بی بضاعت در این استان، چشم انتظار حمایت یاریگران مهربان و نوع دوست هستند، گفت: طی آئینی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیف و بسته نوشت افزار در قالب طرح "مشق احسان" بین دانش آموزان محروم و کم‌تر برخوردار استان توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه برای تهیه این تعداد بسته‌های آموزشی، مبلغ ۵ میلیارد تومان هزینه شده که ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها که شامل کیف و لوازم التحریر است برای تمامی مقطع تحصیلی در نظر گرفته شده است که بیشتر در حاشیه شهرها و روستاهای استان توسط گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: این دانش آموزان توسط گروه‌های جهادی شناسایی و با اولویت مناطق کم برخوردار هدف گذاری شده است.

او گفت: در راستای کمک‌های مومنانه از ابتدای امسال حدود ۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد تومان بین افراد نیازمند و بی بضاعت استان توزیع شده است.

پورنورعلی همچنین از اعزام یک‌هزار نفر به کربلای معلی در اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۳۰۰ نفر زائراولی بصورت مستقیم اعزام شدند و به تعداد ۷۰۰ نفر نیز کمک هزینه داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 4914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =