حمایت ستاد اجرایی از نیازمندان موجب دلگرمی وامید  است 

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: اجرای پویش های حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان موجب دلگرمی و امید در محرومان شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《نورعلی وند》، در دیدار با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اظهار کرد: ستاد اجرایی در استان در زمینه حمایت و کمک به نیازمندان بسیار مطلوب عمل میکند و حمایت های معیشتی که در قالب پویش ها انجام میده موجب دلگرمی و امید در دل مردم شده است.

وی، با بیان اینکه به عینه شاهد چشمگیر توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار کم درامد استان هستیم که واقعا جای قدردانی دارد، افزود: ستاد اجرایی به خوبی در زمینه محرومیت زدایی فعالیت میکند.

در ادامه《محمد زارع》، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌ (ره)، استان ایلام، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمت به محرومان و اقشار بی بضاعت جامعه را وظیفه خود میداند و جهت تحقق این مهم شبانه روز پای کار است.

وی، با بیان اینکه در طول سال به صورت مداوم بسته معیشتی به درب منازل نیازمندان برده و با حفظ کرامت و شان انها تحویل داده میشود تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت صادقانه قطعا نزد خداوند متال پاداش خواهد داشت. 

زارع خاطرنشان کرد: با توجه به  بازگشایی مدارس بیش از ۵ هزار کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان در حال توزیع است.

کد خبر 4865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =