مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع و بیش از ۲۰۰۰ وام خوداشتغالی نیز اعطا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی افتخاری عصر امروز در آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری که به‌همت بنیاد احسان ستاد اجرایی امام(ره) استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش‌های مختلفی در حوزه معیشت مردم طی ۲ سال اخیر برگزار شده و با همکاری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سازمان‌های مردم‌نهاد و جوانان بسیجی و انقلابی بیش از ۱۵۰ هزار بسته غذایی، معیشتی، نوشت‌افزار و بهداشتی میان مردم توزیع شده است.

اعطای ۲۰۰۰ وام خوداشتغالی در اردبیل توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

وی با تجلیل از نقش ارزنده‌ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در عرصه‌ها و چالش‌ها مختلف کشور، افزود: با همکاری این نیروهای جهادی و خدوم در تأمین وسایل و نیازمندی‌های معیشتی مردم اقدامات ارزنده‌ای انجام یافته و اعطای بیش از ۲ هزار وام‌ خوداشتغالی که زمینه اشتغال حدود ۵ هزار نفر را فراهم می‌کند از مهم‌ترین دستاوردهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل در سال‌های اخیر است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل ادامه داد: یکی از خدماتی که انقلاب اسلامی به جامعه ارائه کرد پرورش انسان‌های بزرگی بود که در مقابل مسائل و مشکلات ایستادگی و مقاومت کنند اما وجود این مشکلات هرگز باعث نشده نعمات جمهوری اسلامی و انقلاب فراموش شود.

افتخاری بیان کرد: تقویت نیروهای انسانی شاخص در بین مردم یکی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده که در قالب گروه‌های جهادی و خیریه در خدمت‌رسانی به مردم در دورافتاده‌ترین مکان‌ها و بلایای طبیعی هم‌چون سیل و زلزله و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی گفت: این نیروهای جهادی و بسیجی در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شناسایی شده و به کارگرفته می‌شوند تا در راستای کاهش مشکلات و آلام مردم گام برداریم و امروز از تعدادی از این نیروهای جوان و انقلابی تجلیل به عمل می‌آید.

کد خبر 3484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =