خبر خوش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) البرز و غرب تهران برای درمان ناباروری

کرج_مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران از درمان ناباروری در بین زوج های جوان خبر داد.

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان البرز و غرب تهران، پورسلیمانی در آستانه عید سعید غدیر، ضمن تبریک این عید بزرگ گفت: زوجهای عزیزی که قادر به تامین مخارج درمان خود به منظور فرزندآوری نیستند (دهکهای ۱ تا ۵) می توانند از طریق سامانه www.1542.ir متعلق به بنیاد ۱۵خرداد، نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان خود استفاده نمایند.

وی افزود: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاهها در جهت افزایش نرخ فرزندآوری، این ستاد مانند سایر فعالیتهای اجتماعی خود،  به این مقوله ورود نموده و ان شاءالله بتوانیم در این حوزه منشاء خیر و اثر باشیم.

این مسوول در پایان عنوان کرد:بنیاد ۱۵ خرداد یکی از مجموعه های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می باشد که در کنار بنیاد برکت و بنیاد احسان در جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در نقاط محروم مشغول به فعالیت می باشد.

کد خبر 2040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =