برگزاری جلسه هماهنگی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در خصوص طرح های اشتغالزایی

کرج_ جلسه هماهنگی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در رابطه با طرح های اشتغال زایی برگزار شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) البرز؛ جلسه هماهنگی با جناب آقای مهندس رفیعی رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان البرز و  آقایان صبوری و مافی مجری بنیاد برکت و مدیر ستاد در غرب استان البرز در رابطه با طرح های اشتغال زایی برگزار شد. 

در این جلسه که در محل اداره کل صنعت معدن تجارت استان البرز برگزار شد، آقای مهندس صبوری مجری طرح های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت، نسبت به تشریح اهم فعالیت‌های بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان البرز پرداخت.

وی با اشاره به  نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از عزم بنیاد برکت برای کمک به بنگاه های متوسط و بزرگ استان که نیازمند دریافت تسهیلات هستند خبر داد. 
وی همچنین در ادامه افزود:  در حال حاضر بنیاد برکت به دو شیوه اعطای تسهیلات بنگاه محور و مشارکت در سهام به کمک واحد های تولیدی می آید و از دیگر موارد مطروحه در این جلسه،  موضوع حمایت از بنگاه های آسیب دیده از همه گیری ویروس کرونا بود. 
این مسوول تصریح کرد: مجموعه بنیاد برکت برای رونق بخشی به واحدها برنامه های متنوع و ویژه ای را در نظر گرفته است و در این مسیر ادارات صمت می‌توانند واحد های آسیب دیده از همه گیری ویروس کرونا را معرفی کنند.

صبوری اذعان داشت: مجموعه بنیاد برکت برای رونق بخشیدن به واحدها برنامه های متنوع و ویژه ای در نظر گرفته است.
وی تأکید کرد: ادارات صمت می‌توانند واحدهای آسیب دیده شهرستان خود را به مجری طرح معرفی کرده و بعد از تایید ایشان، این واحد ها می‌توانند در تارنمای  https://app.barkat.ir اطلاعات خود را ثبت نموده و بعد از تایید کارشناسان مرکز به بانک های عامل معرفی می گردند. 
سپس مهندس ربیعی ضمن قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت در زمینه تولید واکسن کرونا و تامین اقلام دارویی و بهداشتی نظیر داروی رمدسیویر و انواع ماسک های محافظتی مقابله با ویروس کرونا و دستگاه های ونتیلاتور بیمارستانی، اقدامات معاونت اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت را نمونه بارز عمل به شعار سال بیان کرد و ضمن مغتنم شمردن فرصت پیش آمده، از بسیج امکانات ادارات تابعه به منظور بهره مندی هرچه تمام‌تر متقاضیان از تسهیلات مذکور خبر داده و مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی به واحد های صنعتی و استارت آپ های استان انجام و واحد های آسیب دیده به مجری بنیاد برکت معرفی گردند.

کد خبر 1796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =