توزیع ۲۵۰ قلم تجهیزات ضروری در بین معلولان اردبیل توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل گفت: ۲۵۰ نوع تجهیزات مورد نیاز در قالب پویش «مثبت حرکت» توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در میان معلولان اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی افتخاری بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم اهدای تجهیزات توانبخشی به معلولان اظهار کرد: ۲۵۰ نوع تجهیزات مورد نیاز در قالب پویش «مثبت حرکت» توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در میان معلولان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همواره در کنار بهزیستی است و تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد توان خود بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان را برطرف کند.

توزیع ۲۵۰ قلم تجهیزات ضروری در بین معلولان اردبیل

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل بیان کرد: این ستاد در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی در سراسر کشور فعال است و در استان اردبیل نیز خدمات متنوعی در این حوزه‌ها به هم‌وطنان ارائه می‌شود.

افتخاری خاطر نشان کرد: اجرای پویش‌های مختلف از جمله پویش نذر احسان نیز از دیگر فعالیت‌های حوزه اجتماعی بود که در راستای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از تجهیزات اهدایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان به معلولان که در قالب دومین سال پویش ملی حرکت مثبت بود رونمایی و از تعدادی از کارآفرینان و معلولان تجلیل شد.

کد خبر 5180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =