مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اردبیل در ساخت بیش از ۶۰ مدرسه

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: در راستای جمع‌آوری مدارس کانکسی بیش از ۳۰ مدرسه ساخته شده و تا پایان سال با مشارکت سازمان نوسازی، ۶۰ مدرسه در سطح استان دیگر ساخته می‌شود.

مهدی افتخاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح‌ جمع‌آوری مدارس کانکسی ۳۰ مدرسه در حال ساخت است و در سال جاری نیز با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و خیرین ۶۰ مدرسه در سطح استان اردبیل ساخته می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای اهداف عدالت آموزشی، قرارگاه عدالت آموزشی در بنیاد احسان با هدف ارتقای کیفی آموزش در بین دانش‌آموزان تشکیل و در چارچوب قرارگاه عدالت آموزشی برنامه‌ای تنظیم و تفاهم‌نامه‌ای نیز در این خصوص با اداره‌کل آموزش و پرورش منعقد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ادامه داد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته کنکور، کتب درسی و کمک‌ آموزشی تهیه شده که در چارچوب عدالت آموزشی در اختیار دانش‌آموزان مناطق مختلف مخصوصا مناطق محروم قرار خواهد گرفت.

 مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اردبیل در ساخت بیش از ۶۰ مدرسه

افتخاری با اشاره به ضرورت ارتقای توانمندی و مهارت‌های دانش‌آموزان مدارس مختلف و رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای گفت: در این خصوص نیز برنامه‌ریزی‌هایی در ستاد فرمان امام خمینی(ره) تدارک دیده شده که با همکاری آموزش و پرورش خدمات ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سال گذشته بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی سرمایه‌گذاری کرده است تا با به‌کارگیری نیروهای کارشناس، مدیریت صحیح اراضی، به‌کارگیری علم و دانش و صرف هزینه‌ها توسعه بخش کشاورزی را محقق کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: همه طرح و فعالیت‌ها در ستاد اجرایی با هدف جذب و حمایت از نیروهای نخبه و دانشمند و طرح و ایده‌هایی است که در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنند.

کد خبر 5090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =